Meidän AHA-kuorintojen ja huolella valittujen kotihoitotuotteiden tulokset esiin.

Kristiina toivoi apua poskien maksaläiskiin ja tekstuuriin. Hänelle tehtiin kuvien välillä 2 kertaa AHA-kuorinta ja valittiin Sairaala Innovan valikoimasta tehokkaat anti-age -ihonhoitotuotteet. Kuvien ottamisen välillä ei siis tehty muita hoitoja. Rehellisyyden nimissä aikaisemmin syksyllä kasvoille tehtiin mikroneulaus.

Tulokset puhuvat puolestaan:

• Laadukkailla kotihoitotuotteilla saadaan usein oikeasti tuloksia ja voidaan merkittävästi ennaltaehkäistä ihon ikääntymistä.
  • Joskus paras hoito saattaa ollakin hyvin yksinkertainen!
  • Sairaala Innovalla ihonhoidon tuotteet ovat huolella valittuja, testattuja ja tuloksellisia.

Tässä esitettyjen hoidon kustannukset: AHA-kuorinta 95 €/kerta ja kotihoitotuotteet 250 €, noin 4 kuukauden ajaksi.

Kotihoitotuotteiden valinnassa palvelemme maksutta ma-to 10–16 ja pe 10–15. Tervetuloa myös ilman ajanvarausta.