Black Peel -laserkuorinta -50% (21.11.-4.12. varatuista ajoista)

Hyödynnä etu Black Peel -laserkuorintaan varaamalla aika 21.11.-4.12. Mainitse varauksen yhteydessä koodi ”black50”. Ajanvaraus arkisin puhelimitse klo 10-16 tai verkosta 24/7.

Kampanjahintaisen laserkuorinnan ostajana saat lisäksi -20% hoitoa tukevista DERMACEUTIC kotihoitotuotteista!

🫧FOAMER 15

Jos haluat erityisesti vaikuttaa suuriin ihohuokosiin ja tasoittaa ihon sävyä, suositellaan Black Peel -laserkuorinnan yhteydessä kotikäyttöön Foamer 15 ihoa uudistavaa ja kuorivaa puhdistusvaahtoa.

Tuote sisältää runsaasti glykolihappoa, joka pehmentää ja kirkastaa ihoa, häivyttää iholta tummia pigmenttiläiskiä ja tasoittaa ihon sävyä. Koska happo puhdistaa ihohuokosista niitä tukkivat kuolleet ihosolut, imeytyvät muut ihonhoitotuotteet tuotteen käytön jälkeen paremmin.

Ihotyypistä riippuen tuotetta voi käyttää muutaman kerran viikossa kuorintana, mutta soveltuu sietokykyiselle iholle puhdistustuotteeksi jopa päivittäiseen käyttöön.

💰 49,90,-

🫧 MASK 15

Mikäli Black Peelillä halutaan vaikuttaa akneen ja rasvaiseen ihoon rauhoittavasti ja talineritystä hillitsevästi, suosittelemme Black Peel -laserkuorinnan yhteyteen Mask 15 -naamiota, jossa vaikuttavina aineina glykolihapon lisäksi toimii asetyylisalisyylihappo.

Tuotteen ainesosat syväpuhdistavat ihoa ja kuorivat kuolleita ihosoluja. Kuorivan vaikutuksensa ansiosta tuote edistää solujen uusiutumista, tasapainottaa ihon rasvaisuutta ja supistaa ihohuokosia. Ihosta tulee puhdas, pehmeä ja sileä!

💰75,-