Huulten muotoilu/täyttö on yksi kysytyimpiä toimenpiteitä myös meillä

Tässä toimenpiteessä vähemmän voi olla enemmän. Pistostekniikan lisäksi tulokseen vaikuttaa käytetyn täyteaineen laatu, jotta mm. jälkikäteen häiritseviä pahkuroita ei syntyisi.

Kuvassa plastiikkakirurgi Kristiina Hietasen asiakas, jolle on tehty Belotero-hyaluronihappoa sisältävällä täyteaineella huulten muotoilu. Täyteainetta käytettiin 0,6 ml.

Hinnat alk. Belotero 1 ml / 440 €

Kuvat on julkaistu asiakkaan erillisellä suostumuksella.

HUOM! Tulokset vaihtelevat yksilöllisesti eikä päivityksen sisältöä tule pitää lääketieteellisenä hoitosuosituksena. Kaikkiin toimenpiteisiin liittyy riskejä, joista on hyvä olla tietoinen ennen toimenpidettä.