Kynsisienen hoito on tehokasta laserilla

Laserilla voidaan hoitaa tehokkaasti yleisesti esiintyvää kynsisientä. Laserhoito sopii etenkin niille, joille pitkät useiden kuukausien mittaiset lääkehoidot eivät sovi. Laserhoito on yleensä vähintään yhtä tehokas kuin lääkehoito.

Kynsisienen hoito vaatii yleensä 4-6 hoitokertaa. Kertahoito on nopeaa. Kullekin käynnille varataan noin 30 minuuttia.

Riippuen vakuutuksesta ja vakuutusyhtiöstä voi kynsisienen hoito laserilla olla terveys-/sairaskuluvakuutuksesta korvattavaa hoitoa.

Hoitokerta 180€, joka kolmas hoitokerta -30%.

Muita uutisia

Tervetuloa Senni!

Sairaala Innovassa aloitti tänään esteettisiin toimenpiteisiin erikoistunut sairaanhoitaja Senni Lähteenmäki. Senni tuo uutta osaamista Sairaala Innovaan Senni tekee Sairaala Innovassa kokonaisvaltaisesti erilaisia ihonhoitoja, ihonlaadun parantamishoitoja,