fbpx

Meidän AHA-kuorintojen ja huolella valittujen kotihoitotuotteiden tulokset esiin.

Kristiina toivoi apua poskien maksaläiskiin ja tekstuuriin. Hänelle tehtiin kuvien välillä 2 kertaa AHA-kuorinta ja valittiin Sairaala Innovan valikoimasta tehokkaat anti-age -ihonhoitotuotteet. Kuvien ottamisen välillä ei siis tehty muita hoitoja. Rehellisyyden nimissä aikaisemmin syksyllä kasvoille tehtiin mikroneulaus.

Tulokset puhuvat puolestaan:

• Laadukkailla kotihoitotuotteilla saadaan usein oikeasti tuloksia ja voidaan merkittävästi ennaltaehkäistä ihon ikääntymistä.
  • Joskus paras hoito saattaa ollakin hyvin yksinkertainen!
  • Sairaala Innovalla ihonhoidon tuotteet ovat huolella valittuja, testattuja ja tuloksellisia.

Tässä esitettyjen hoidon kustannukset: AHA-kuorinta 95 €/kerta ja kotihoitotuotteet 250 €, noin 4 kuukauden ajaksi.

Kotihoitotuotteiden valinnassa palvelemme maksutta ma-to 10–16 ja pe 10–15. Tervetuloa myös ilman ajanvarausta.

Muita uutisia

Tervetuloa Senni!

Sairaala Innovassa aloitti tänään esteettisiin toimenpiteisiin erikoistunut sairaanhoitaja Senni Lähteenmäki. Senni tuo uutta osaamista Sairaala Innovaan Senni tekee Sairaala Innovassa kokonaisvaltaisesti erilaisia ihonhoitoja, ihonlaadun parantamishoitoja,