Miksi emme tarjoa veloituksetonta hoitoarviota?

Me Sairaala Innovassa aloitamme hoidot aina hoitoarvion tekemisellä, jossa arvioimme mikä hoitomenetelmä on sopivin kenellekin yksilöllisesti. Joskus ei-kirurginen hoito voidaan tehdä tilanteesta riippuen jo samalla kertaa.

💜 Olemme huomanneet, että hyvän lopputuloksen ja korkean asiakastyytyväisyyden lähtökohtana on hyvä ja rehellinen hoidon suunnittelu, joka vaatii aikaa ja osaamista. Hoitosuunnitelman tekee aina plastiikkakirurgi, jolla on näkemys kaikista hoitovaihtoehdoista.

Plastiikkakirurgi tekee sinulle henkilökohtaisen hoitoarvion tapaamalla sinut kasvokkain, koska

👉🏼 sinä osaat parhaiten kertoa plastiikkakirurgille, mitkä kohdat kehossasi koet haitaksi tai vaivaksi, johon toimenpiteellä tulisi vaikuttaa.

👉🏼 plastiikkakirurgi osaa suositella tahtotilasi ja tavoitteesi perusteella parhaita hoitomenetelmiä tai niiden yhdistelmiä. Vain tapaamalla sinut voimme tehdä sinulle sopivimman mahdollisen hoitosuunnitelman tavoitteen, kustannuksen, riskitekijöiden ja terveydentilasi kannalta.

Muita uutisia

Tervetuloa Senni!

Sairaala Innovassa aloitti tänään esteettisiin toimenpiteisiin erikoistunut sairaanhoitaja Senni Lähteenmäki. Senni tuo uutta osaamista Sairaala Innovaan Senni tekee Sairaala Innovassa kokonaisvaltaisesti erilaisia ihonhoitoja, ihonlaadun parantamishoitoja,