Puhtaus ja steriiliys on meille erittäin tärkeää.

Tilojen puhtaus, huolellinen välinehuolto sekä ympäristön steriiliys ovat erittäin tärkeässä roolissa Sairaala Innovan toimintaa. Lisäksi ammattitaitoinen henkilökuntamme on koulutettu omiin tehtäviinsä.

Vastaanotolla toimenpiteitä tehtäessä käytämme aina maskeja ja huolehdimme steriilistä ympäristöstä sekä huolellisesta käsihygieniasta. Aseptiikka ja puhdas ympäristö ovat välttämättömät lähtökohdat onnistuneelle toimenpiteelle.😷

Meillä kertakäyttötavarat ovat aina kertakäyttöisiä. Samoin myös botuliini sekä täyteaineet annostellaan jokaiselle aina yksilöllisistä pulloista. Samasta pullosta ei siis annostella usealle eri asiakkaalle. Näin säilyy korkea hygienia ja hoidon laatu, sekä vältytään todennäköisemmin komplikaatioilta.